Saturday 2 August 2008

Moody day...

hmmm..today maybe the longest time me in bad mood since i was sleep..ok aku ckap lam malay ja laa spaya sanang ckit aa..aku pn not actually tau aa napa aku badmood today aa huhu aku badmood since aku bngun tdo pagi tdi then sampai ntah laa..tyme ani pun maseh sama aa huhu..ytah tdi lam class aku diam2 aja aa..drg kawan2 ku pun heran that napa aku diam2 aa coz aku nie periang baa and na slalu beceta aa..pi ari nie aku duduk n lmpang2 rah meja aja..ada laa beberapa urg klazmate aku tagur2 aa then btanya napa aku diam2 aa..thanx guys for caring me, i appreciate it..actually guys kmu nada buat salah apa2 rah aku waa..yatah aku pun serba salah then aku duduk2 d luar class ja..dtg tia c beah aa mnanya aa..i juz says that im okey ja.tyme balik atu aku tngu ida my dear rah dewan aa..then patang tdi aku ke pantai merelease kan mood ku pi na dpt aa huhu sasak jua ku tue kan bunuh diri jua ku tue huhu..ku biarkn aja laa sampai bila kah..I JUZ WANT TO GET BACK MY HAPPINESS..ARGGHHHH!! to ida..IMYSM dear..u are my sunshine

No comments: