Monday 5 January 2009

New Seasons Starts..Back to School

PAGI: Yahh~ ari nie BTS smula aa so as usual dpt jmpa kwn n merepek2 ckit sama drg. Tapinya mcm sama ja drg mcm last yer ah..ganya stail aja berubah, ada yg mkin berisi, ada yg ntah laa, ada yg nda dtg..satu pemulaan yg baik and ada yg dtg truz gugur kan kerusi aa. lamah kah toh bakas oliday aa ee smangat ckit baa..cm tah aku smangat aa, ia jua ku ttdo aa haha

Start aja first period Plant Technology subject, truz kana tagih assignment. nasib bek gue sempat siap kalau tak naya aa hehe pling last antar aku jua aa hehe msti jua aku aher nie aa.ukan pemulaan baik nie sulnya aa. then after antar assignment ada relax2 ckit laa so ceta2 laa membual ckit. c beah banyk ceta hot2 laa pi msti jua sal urg aa hehe nada urg len kah beahh~

Then period Plant Maintenance, aher jua cgu masuk laa pi at least dpt jua prepare lam lass udh. then masuk tia mr tauqer. truz ngan lecture2 aa hehe mula2 tnya mcm2 pas toh nagjut kuar syllabus bru nya hehe. kana marah jua laa aku ttdo kajap aa hehe nampak jua ia aa..so mcm besa blajar ckit then balik kul 12.

PTG: As usual dtg kul 2 masuk class salnya nada practical ri niee so lam class bual2 n bnyk laa ada yg n9 n ada yg ntah laa malas kan ckp aa hehe eh ukan yellow2 aa tampar ko kang ehe.

Balik umah kul 4.30 men badminton lagi..lama udh na men bah so men laa then tjmpa partner badminton lama c Md.Nor hehe mcm besa laa batah na jumpa truz bgila kmi ehhe then balik umah kul 7 truz n9 buat this shyt eh eh salah this post. bah kang lagi ku txt aa ngaleh gue

No comments: